AI w nowych mediach – zapraszamy na rejs edukacyjny!

Niezależnie od tego, czy jesteś pracownikiem kultury, artystą, czy po prostu ciekawskim umysłem, podczas warsztatów wypróbujemy różne narzędzia sztucznej inteligencji, tak aby jak najpełniej zrozumieć paletę ich obecnych zastosowań i dopasować jej możliwości do Twoich codziennych zadań. Nauczymy się tajników promptowania, odkryjemy sposoby za pomocą których AI może przetwarzać nasze prywatne zasoby wiedzy ułatwiając ich analizę i podejmowanie decyzji, oraz wyprodukujemy w pełni generatywny film. Spojrzymy na AI z perspektywy historycznej, a zarazem spróbujemy rozpoznać jej obecne ścieżki rozwoju, aby przygotować się na zmiany, które czekają nas w najbliższej przyszłości.

Zapraszam w fascynującą podróż do świata technologii, mediów, tworzenia oprogramowania i uczenia maszynowego. Sztuczna inteligencja może przerażać, ale jeśli stopniowo nauczymy się opanowywać jej coraz bardziej rozliczne odgałęzienia, będzie w stanie pomóc nam zoptymalizować czas lub na stałe odmieni nasze sposoby radzenia sobie z problemami, uwalniając nowe sposoby tworzenia, co postaram się zademonstrować podczas kursu.

Podczas rejsu zapewniamy nocleg na pokładzie Statku Kultury.
Chętnych prosimy o zapisy pod nr tel 502 041 625.
Liczba miejsc jest ograniczona.

Do zobaczenia!

Tomasz Gęstwicki

Tomasz Gęstwicki

Prowadzący

Medioznawca, strateg i projektant doświadczeń użytkownika. Od ponad 10 lat tworzę, rozwijam i zarządzam zespołami kreatywnymi. W tym czasie zrealizowałem kilkaset projektów, w ramach których projektowałem dedykowane rozwiązania, które produkowałem, dla których tworzyłem treści lub w których doradzałem.
Pracowałem zarówno dla polskich, jak i zagranicznych klientów, wywodzących się z różnych obszarów biznesowych – min. finansowych, farmaceutycznych, biotechnologicznych, motoryzacyjnych, jak i dla turystyki, kultury i edukacji. Budowałem od podstaw tożsamości dla startujących i dojrzałych biznesów, rozwijałem cyfrowe produkty, produkowałem i tworzyłem treści, oraz planowałem i wdrażałem strategie marketingowe. Jestem absolwentem Kulturoznawstwa UAM, podyplomowego User Experience Design SWPS oraz Zarządzania Innowacją na School of Form.

Relacja z warsztatów

AKTUALNOŚCI

WYKŁADY